سویدا...

دنیا سکوت های مرا ساده فکر کرد

از حرف دل پُر اند...اگر بی شکایتند.

اصغر معاذی

  • ... سویدا

نظرات  (۵)

ای کاش حرف دل رو میشد زد حتی اگر شنیده نشه.. حتی اگر گوشی بدهکارش نباشه..
ای کاش..
پاسخ:
کاشکی سر بشکند ، پا بشکند ، دل نشکند 
سرگذشت دل ، شکستن بود و بس جانکاه بود.
مهدی اخوان ثالث
تو آن شعری که من جایی نمی‌خوانم، که می‌ترسم
به جانت چشم زخم آید چو می‌گویند تحسینم

محمدعلی بهمنی
پاسخ:
ما درد خویش را به خدا هم نگفته ایم 
تا نشکنیم پیش کسی حرمت شما .
جلیل صفر بیگی
سلام روز شما هم بخیر باشه
امیدوارم روز خوبی پیش رو داشته باشین...


من آخر ای صدای سبز عشق، کوچ می‌کنم
از این سکوت یخ زده به سوی گرمسیر تو!
پاسخ:

پر می کشد دلم ، این قطب شیشه ای 
تا استوای شرجی آن قبله ، بی صدا !
‌... من
همه هستند و سخن میگویند

اما شاید عشق کوله بار آن پیرمرد تنهاست

که طلوع را تا غروب سکوت می کند
پاسخ:
سلام و روز بخیر پیرمرد تنهای ساکت

سکوت می کنم و عشق در دلم جاریست 
که این شگفت ترین نوع خویشتن داریست
سهیل محمودی
آدمها اگر کمتر شکایت کنند،، سکوتهای با شکوه تری خواهیم شنید و نورها را خواهیم دید و درخشش جهان دقیقا از نقطه ی سکوت آغاز خواهد شد..
چرا اینقدر کتابی نوشتم،، نمیدونم.. حسم این شد یه دفعه ای 😊😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.